Khamis, 11 Julai 2019

FIBROID

Fibroid yang membesar dan berakar biasanya terpaksa dibedah, mengakibatkan rahim dibuang termasuklah ovari. Kemungkinan juga kilang estrogen terpaksa dibuang.
Impak apabila tiada hormon estrogen tulang cepat reput atau osteoporosis, cepat menopos, kelihatan cepat tua dari usia sebenar dan mengalami stress yang tinggi.
Dinasihatkan amalkan memakan herba untuk cegah tumbuhnya fibroid. Atau yang sedang mengalami masalah fibroid tangani ia dengan herba.
Set Women's Cucci mengandungi jamu jamu berikut:
1. JDS mengecutkan dan merencatkan pertumbuhan fibroid secara drastik
2. JDD mengecutkan dan mematikan akar akar fibroid dari masa ke semasa
3. PPD mengeluarkan dan menyedut sisa sisa fibroid yang tertanggal dari dinding rahim
4. FW membunuh kuman dan mencegah kulat akibat lelehan yang keluar hasil fibroid
5. MI mengelakkan dan menghilangkan gatal gatal akibat kotoran dari fibroid


Berminat?
Untuk masalah CYSTS atau FIBROID insert JAMU DEWI SUCI untuk pengecutan drastik dan teruskan dengan JAMU DEWI DARA untuk mematikan akar dan merencatkan tumbesarannya (Insert hanya sekiranya tiada sebarang pendarahan)


Nak tahu lebih lanjut, roger ➡️ www.wasap.my/60198097354/WomennsCuccibySDM 



#JamuSeriDewiMalam #SetWomensCucci #WomensCucci #WC #JamuDewiSuci #JamuDewiDara #PerapatPulihDara #MedicatedFeminineWashSDM #MaskerIntimSDM #jamu #herba #kosmetik #muabella #kecantikan #jamuratumalaya #jamujelita #jamutunteja #jamunenek #jamuwanita #jamumakdara #jamuawetmuda #jamusweetdara #jamumoden #jamuketat #jamuperapat #jamutradisional #pearlwhitejamujelita #jamumontok #ketat #ketatdara #kembalidara #kembalidaradanawetmuda #bersalinnormal #bersalin #ibubersalin #pantangbersalin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved JAMU SERI DEWI MALAM-AURA TERPESONA